Erasmus

7 Mart 2015 Cumartesi

Roma

Geldik çocukluk hayallerimi süsleyen adını duyduğumda aklıma oyunlarda gördüğüm savaşçıların,en romantik film sahnelerinin ve dünya tarihini kucaklayan yerin geldiği şehre..

Roma güney ve kuzey italyanın ortasında olduğu için bütün gezilerimizin dinlenme noktasıydı bu yüzden Roma'ya ikinci memleketim  desem yeridir.Ancak insan memleketi dediği yerde çantasını çaldırır mı ? hemde pasaport,cüzdan,gözlük,fotoğraf makinası ve onlarca hediye ile...

Ne yazık ki ben çaldırdım aman diyim İtalya'ya yolunuz düşerse ilk dikkat edeceğiniz nokta kesinlikle değerli eşyalarınız olsun özellikle pasaport ve cüzdanınız için birer tane küçük boyun çantası alın derim ayrıca sabah otelden çıkınca değerli eşyalarınızı otelde bırakmamakta fayda var.

Roma'da gezilecek yerleri tek tek saymama gerek olmadığını düşünüyorum ancak kısa kısa tavsiyelerde bulunacağım.Roma'ya gitmek için en doğru zamanın Haziran-Temmuz olduğunu tespit ettim.Yemek konusunda aşk çeşmesinin etrafında bulunan samimi restoranlarda pizza yemenizi tavsiye ederim ancak özellikle aşk çeşmesinin hemen yanında satılan  ve dünyanın en güzel dondurması olan dondurmadan yemeden sakın dönmeyin.




DİLEKLERİM KABUL OLSUN DİYE NE PARALAR ATTIM AMA TUTMADI.. :D 










1 yorum:

  1. Vayy be eski zamanlar😞😞 taa üniversitedeyken alanyadaydın şimdi aradan yıllar geçti nerelerde kaldın heryerde anın var heryere gittin senin gibi bir hayatım olsun isterim dayıcım

    YanıtlaSil